måndag, april 06, 2009

Färdig!

Tjoho..................Nu är den ivägskickad....tentan alltså...Såååååååååååååå...skönt!!!
Nu ska jag bara slappa...ehe... tills imorgon iaf... för då är det dags att ta itu med de andra kurserna som jag försakat denna vecka........
Soligt har det varit idag oxå... På förmiddagen kom de förbi och lade på mer kross på min ridbanebotten...Nu känns det som att våren äntligen är här...
Naturligtvis fick jag dem att skotta bort hästskiten i hagen med traktorn oxå... så nu slapp jag det, skönt!! Har varit gruvsamt!!!

Hoppas på sol imorgon oxå...man blir som så mycket gladare då, även om jag ska sitta inne på jobbet och senare på bibblan...

Bilen ska besiktas imorgon oxå...håll tummarna att den går igenom!!!
Den ska ju säljas...Någon som vill köpa en Sonata som har gått 14 tusen mil?? Urtrevlig bil!

Imorgon blir det lönesamtal oxå ... yikes - det är lite läskigt! Det var länge sedan jag var med om det... // kramiz Channa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar