onsdag, februari 25, 2009

Födelsedag!!!

Trettiofem bast!!! Yikes !!!
Vad åren går fort när man har skoj! Eller hur!
Ångest? Svar: NEJ ! Bara ett år äldre!! tjugofem+ säger jag om någon frågar...hehe...

Vad har jag gjort på min födelsedag då? Jo, morgonen började som vanligt med uppstigning och utfodring av barn och hästar. Hann faktiskt med en tallrik fil jag oxå!
Sedan bar det iväg till förskolan med minstingen och till skolan med min andra dotter. Det var öppet hus på skolan idag, så jag har varit på skolan med henne hela dagen. Roligt att se vad de gör under en hel dag och hur mycket hon har lärt sig på skolan sedan hon började i höstas.

När vi kom hem lade jag in räkningarna...uffa - trök-göra! Se sina surt förvärvade stålar pysa iväg till allsköns olika företag...men men...så är det om man ska leva ett drägligt liv. Inget vidare att göra när man fyller år i alla fall - men nödvändigt.
Sedan satte jag Eleonore på att lägga logiska mönster pussel på datorn och jag själv tittade på ett avsnitt av min favoritserie Kyle XY....mmmm...goding!

Sedan började jag med maten och min man kom hem - så han gjorde färdigt maten medan jag for iväg och hämtade Celine som var hos mormor...han ville visst ha några minuter att fixa "något" innan jag kom tebax...undrar vad det kan vara *fniss*

Jag ringde till en bilfirma och frågade om en bil oxå - då bestämde vi att vi eventuellt skulle åka ner och provköra den på lördag. Min man skulle på möte så han drog direkt efter middagen.

Vi har så gott som bestämt att vi ska köpa en dieseldriven Hyundai Tucson....
Nu ska jag mysa en stund med barnen innan de ska sova... //kramar Channa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar