lördag, augusti 19, 2006

Jaha, ännu en dag till ända..

Har målat färdigt ett fönster, hjälpt brorsan med flytten, tack o lov att man har en hästtransport som man kan få plats med mkt i. Blev bara en vända. (Han hade flyttat alla småprylar under veckan, så vi hjälpte bara till med alla stora möbler.)
Han bjöd på mat. Pizza! Sen fick vi en massa grejor som de inte ville ha,,juste! (Massor av blommor , bra böcker och filmer.)=0)
Men jag hann inte att rida mina pållar ska försöka hinna med imorgon, men då ska min make spela golf och det brukar ju ta hela dagen i anspråk. Kanske hinner en sväng på morgonen och sedan en sväng på kvällen med unghästen..
Det var svettigt värre i solens värme.. Man man tackar ändå vädergudarna för det fina vädret..man vågar ju inte klaga direkt.

Hmm..sitter med en drink i handen och myser i kvällsmörkret, min man ligger i soffan och kollar på PGA tour i Golf..Ja, man är ju golfänka emellanåt..men ärligt talat unnar jag honom det..På köpet har man ofrivilligt fått lära sig en massa om golf, poängräkning, handicap och alla konstiga klubbor och slag.
Nåja, lite intresserad är jag ju ändå..
Han unnar ju mig min tid till hästarna och pushar på mig då jag tappar motivationen. Han är verkligen guld värd min man! Han e jag rädd om...

Mina barn var verkligen gudomliga idag under allt flyttstök..Inget gnäll och bara massa solsken..trots värmen och många mil i bilen, det gör en mamma väldigt stolt.

Nåväl nu ska jag nog gå och knoppa så jag orkar upp imorgon, med små barn blir det att kliva upp i ottan, natti natti / kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar