fredag, augusti 18, 2006

Återigen några ord!!

Hmmpf..Nu har modemet varit trasigt i ett par dagar...äntligen har jag hunnit byta ut det...nu plötsligt surfas det mkt smidigare...woao vilka waves...!
Regnigt har det oxå varit..men nu lyser solen igen. Min äldsta dotter har börjat dagis igen och snart ska vi skola in lilljänta oxå. Tiden går så förunderligt fort.

Inridningen av min pålle går framåt..han är så juste! Men tjejen som skulle låna honom har ej hört av sig ännu...nervöst snart börjar ju skolan oxå..hmmmmm...men det brukar ju ordna sig.

Geleat har jag oxå hunnit med.. 5 liter gele blev det av svartvinbären. Nästa vecka är det dags att göra saft av svarta och röda vinbär..mums..! Det var första gången men riktigt roligt till det att jag kokade över andra omgången..då blev det till att skura hela köket...sucka!!

Oj, nu har lillan vaknat dags för lite lunch..see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar