torsdag, september 27, 2007

Ännu en innevecka

Så har man avverkat ännu en innevecka.

Börjar få en känsla av att vissa personer hade rätt som påstod att HiG var strulig att studera på. Allt verkar så oorganiserat. Vi fick två nya lärare denna vecka i två olika mattekurser, pga av att den vi skulle ha blivit sjuk och inte kunde fortsätta ha oss i två av mattekurserna. Han blev i sin tur tilldelad oss i sista minuten.
Vad håller högskolan på med. Kommer vi "distansare" i andra hand för dem. Nu var ju inte lärarna vi fick sämre på något sätt, men det skapar ju oro då man inte vet vem det i slutänden är som ska bedöma våra betyg.

Det räcker med att Matten är kämpig ändå som den är. Tack o lov så har vi en bra sammanhållning i gruppen, så det ska nog fixa sig ändå. Ibland tänker jag bara att detta är ännu ett test på hur mycket stress vi som studenter klarar av att utsättas för.

Jag vet att jag kommer att fixa matten i år av flera anledningar: Jag tror på mig själv, jag har bra studiekamrater och jag är motiverad. =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar