lördag, november 15, 2008

Dagarna går...och livet går vidare!

Jahapp - dagarna segar sig fram. Det verkar som jag klarar mig även denna gång.
Kämpar med att komma ikapp med skolarbetet - segt och motsträvigt.
Tankarna har varit många om mycket, men jag har lovat mig själv att inte trilla ner i någon melankolisk håla - jag måste rycka upp mig - livet går trots allt vidare.
Men det är jobbigt.
Snuvan har gått över till bihålorna - känns det som i alla fall.

Idag var vädret pissigt - hade räknat med att rida, men det blev en innesittar dag idag trots allt. Ruggigt och mulet med kylan som gick igenom alla lager kläder in i märgen. Gör ett nytt försök imorgon - vill inte riskera att min förkylning förvärras ytterligare.

Ja, jag har en pålle att rida på - om än gammal (28 år) - så lufsar han på och gillar mysiga turer ut i skogen. I vinter planerar jag att det ska bli en hel del av det oxå.

Till våren planerar jag på att införskaffa en ersättare till Loorentzo och det lutar mot en ung PRE eller Frieser så jag kan ta vid där Loorentzo och jag fick ett abdrupt avslut i utbildningstrappan.
Wish me luck!

Har precis börjat läsa spanska, så det kan ju passa med en PRE...*fniss*

Natti //Channa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar