måndag, april 23, 2007

Dan före dan!

Jepps, där satt den. Puh!
Nu har jag printat min första hemtenta. Glrp! Blir spännande att se om jag får godkänt. Väntar på lite kommentarer/ respons från klasskamraterna - de goingarna.
Jaha, nu har man BARA den amerikanska flickan kvar att läsa. Suck stön! 380 sidor så där -kvar.
Men det är bara att plöja.

Har fått positiv feedback från klasskamraterna på tentan. Det känns så skönt och det lyfter en till skyarna. Man är ju så duktig på att dra ner sig själv hela tiden, men det börjar gå över faktiskt. KAnske det beror på att solen kikar fram lite oftare. Ska skriva ut den efter lite redigering av stavfel, men sedan ska den vara GO att lämna in. Frågan är om man ska ha ett försättblad till den. Hmm.
Tja det kan ju Piffa upp den!

Jippie! Båda bilarna rullar nu. Puh! Vilken underbar man jag har. Han bara fixar o fixar. Snart tror jag han kan laga vad som helst. Från småsaker, telefoner, leksaker, bilar och hus, han är SÅÅÅ fantasktisk. Känns som att det börjar bli dags att bjuda ut honom på middag!

Vädret ute är fantastiskt. 18,6 grader och bara för två dar sedan vara det minus 4 grader.
Igår kom Isabell över och red ut på Loorentzo - jag red Örvar som psykologisk trygghet.
Vi skulle ha ridit idag, men Hon fick förhinder så nu blir det inget förrän nästa vecka eftersom jag sticker ner till skolan imörr'n och hon skulle bort i helgen.
Men han är ju van med långa pauser. Som min dotter brukar säga: TYPISKT!

Nä, nu kan jag inte undvika den där hemska boken längre.
Ha det så gott så länge/ kramar Channa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar