söndag, april 01, 2007

What ever !

Ja, ännu en innevecka avklarad. Suck! Jag snackar alltid för mkt, så J-la störigt!
T.o.m. läraren visade sin irritation vid ett flertal tillfällen. Suck på mig! Jag går i bitar och blir så förbaskat ivrig när något intresserar mig så jag klarar inte att slå knut på mig själv.
Ibland kunde jag önska att man sydde ihop mina läppar innan jag skulle ner till inneveckan. SERIOUSLY!!
Jag skrev iaf och bad läraren om ursäkt för mitt odisciplinerade sätt. De andra i klassen hade tyckt att stämningen i klassrummet vid ett par tillfällen hade blivit kyligt, men att det var läraren som hade varit otrevlig och inte jag. Nåväl, jag är medveten om "my blabber mouth" så det måste tränas på att bli tystare. Hmm.. det finns ett ordspråk, hur lyder det nu igen, vänta jo så här: "Tala är silver, tiga är guld!" Men det måste ju jag ha missat helt, stortrutad som jag är!
//kramar Channa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar