onsdag, maj 30, 2007

Fältstudier

Jepp, nu har jag knåpat ihop min första delrapport som handlar om övningsundervisningen jag har haft under mina tre VFU-veckor. Det gick bra och den ser bra ut oxå. Skönt att vara ute i god tid för en gångsskull.
Värre är det med min fältstudierapport som ska handla om skolans resurser och insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter. Jag har fyra intervjuer kvar och bara två dagar och dessutom ingen bil. Hmm.. bara lite panik...uhäää!!

Har börjat anteckna lite citat och referat ur facklitteraturen och skrivit en inledning. sedan ska jag sätta ihop problemställningen, diskussionen, resultatet och en sammanfattning. Puh! Hur ska jag hinna. På måndag börjar jag arbeta på mitt gamla jobb igen så då kommer det inte att finnas så mkt tid över. På tisdag ska fältstudierapporten skickas in och sedan ska jag ner till högskolan och oppponera - respondera den och andras rapporter. Gulp! Nu blev det med kniven mot strupen igen. Stress, stress och åter stress. Inte hälsosamt alls. // hepp Channa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar