torsdag, maj 31, 2007

Fortfarande regnigt

Jaha, sista maj och det regnar. Såå nice!

Nu ska ringa en speciallärare för att se om hon har tid med intervjun som hon lovat. Sedan ska jag ta min trasiga unghäst ut på en långpromenad i trökvädret. Både han och jag behöver ut och röra på oss. Jag har suttit framför skärmen i fyra dagar så det är hög tid för mig att komma ut och få lite frisk luft och han, ja han har ju bara gått och drällt i hagen i fyra dagar så han kan behöva lite miljöträning han med.

Ska höra om min kompis vill hänga med om jag inte blir uppbokad med intervjun ikväll, vilket verkar minst troligt.

Nu har jag ringt och hon kommer över i morgon vid tio så att vi kan slutföra intervjun. Vad bra då har jag bar en intervju kvar i helgen sedan kan jag slutföra min Fältstudierapport. Puh!

Äldsta barnet har åkt iväg på Cirkus med mormor och morfar, hon fick en fullspäckad dag idag. Imorse var hon iväg med förskolan till Mulle Meck och sedan hann hon bara hem och slänga i sig lite middag (rårakor med bacon) och sedan iväg till Cirkus. Hon somnar nog på en gång ikväll.

Nä, nu är det dags att gå ut och röra på sig lite. Ha det så gott så länge //Channa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar