torsdag, maj 31, 2007

Nedräkningen har börjat !

Snart blir jag faster...längtar sååå!
Det ska bli så mysigt att få snusa på en liten igen utan att ha behövt slita så hårt för att få ut den, bara njuta av en liten.
Brorsan berättade att han drömde att han fick en son i natt, det är ju vad jag tror att de får oxå.
Men det är klart jag trodde ju båda gångerna att jag skulle få en son så det blir ju säkert en liten flicka de får om man ska gå efter vad jag tror.

Nej, nu måste jag gå och ta in mina hästar så jag kan gå och lägg mig för natten. ska ju till frissan imorgon och ta bort mina extensions, de har suttit alldeles för länge så de börjar falla av nu.Kan vara skönt att slippa dem under sommaren, så kan jag sätta i dem igen till hösten.
Natti natti //Channa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar