onsdag, maj 30, 2007

Tre är ett magiskt nummer !

Tre saker som skrämmer mig...
1 Kapitalism
2 Fundamentalism
3 Växthuseffekten

Tre personer som får mig att skratta...
1 Min man
2 Magnus Betnér
3 Mig själv

Tre saker jag älskar...
1 Livet
2 Kärleken
3 Min familj

Tre saker jag inte förstår...
1 Varför vissa människor blir mobbade
2 Hur man kan rösta på moderaterna
3 Hur folk kan vara religiösa i ett modernt samhälle

Tre saker som finns på mitt skrivbord...
1 Bildskärm
2 Tangentbord å mus
3 Anteckningar

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1 Resa jorden runt
2 Bli akademisk riddare
3 Bli Sveriges bästa lärare

Tre saker jag kan göra...
1 Skriva
2 Träna hästar
3 Dansa

Tre saker jag inte kan...
1 Döda ett liv
2 Dansa på lina
3 Låta saker ligga och slänga

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1 Josh Groban
2 Don Henley
3 Tystnaden

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1 Sluta planera allt in i minsta detalj
2 Flyga flygplan
3 Fem olika språk flytande

Tre favoriträtter...
1 Inbakad oxfilé och potatisgratäng
2 Kasslergryta
3 Nachos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar